fredag 22 oktober 2010

Hej mitt vinterland

God morgon kära läsare. Det vräker snö från en nattsvart morgonhimmel. Plogbilarna kör för fullt här nedanför men vi sitter i värmen och dricker kaffe och varm choklad. Klockan är bara tio över sju och vi är lediga men vi är uppe ändå. Det är ju så mysigt när vi har så varmt här inne och det är sån vinter utanför. Vi har tänt lite ljus och M sitter i min säng och ritar och läser sin BMW broschyr som jag hittade åt honom på Mantorp när jag var där på racing. Det den här fyraåringen inte kan om bilar, de tär faktiskt inte värt att veta. HAr jag talat om att han vill ha en Lamborghini Murcielago med dragkrok?! Han vill alltså ha den som bruksbil. Kaxigt. Jag föreslog att om vi ändå har dragkrok kan vi lika gärna slänga på en takbox men det dissade han diiiirekt.
Gulligt!

Jag ska surfa vidare lite här medan vi tar det morgonlugnt. Vi ska ut en sväng pås tan senare för att fika med Maxan och hans mamma. Sen måste jag hitta mig ett par vantar. Buuuurrrr, jag fryyyser!

Ha en fin dag och akta så ni inte halkar och slår er!


Inga kommentarer: