måndag 11 oktober 2010

Manic Monday

God morgon vänner och andra! Hoppas ni sovit lika gott som jag. Jag låg inflätat som en liten kringla med liten skrot mest hela natten men det var bara mysigt. Nu är det jobba för mig. Jag har en liten to-do lista och jag behöver sätta fart om det ska bli någon ruljans idag!
Jag måste till skoaffären för att lämna tillbaka mina knähöga stövlar också då de spruckit under sulan. Jag hoppas de har kvar dem så jag kan hämta ut ett par nya. Jag har även provat dessa häromveckan när jag besökte Din Sko. Där har jag inte handlat sen jag var tonåring men nu hittade jag dessa som föll mig i smaken. Kilklackar är sjukt sköna att gå i och dessa var inte så höga heller. Jag provar att slänga upp dem på min önskelista så länge!

Jag vill änska er en fin dag, klä er ordentligt då det är jäklgit kallt idag. Jag själv tog på mig en kortare klänning/längre tunika och ångrar det lite nu. Det känns som om jag har glömt mina byxor.  SJälvklart har jag ju strumpbyxor under men ändå.

Här har ni något som gjorde mig glad idag på morgonen!




KRAM

Inga kommentarer: