söndag 10 oktober 2010

Ensam mamma söker


Ja jag kollar faktiskt på det. Eller det står på i bakgrunden, bakom mina tända ljus, mina satsumas, min kopp The och min laptop! Jag är i färd med att fixa lite filmer som jag tänkte kika på i veckan. Änligen får jag se Twilight Eclipse. Jag har ju helt och hållet fastnat i vampyrfällan! Hellre vampyrer än ensamma mammor. Shit Jag är ju en ensam mamma! Fast det är annat med mig, jag är ju min egen favorit. Förutom min son givetvis.
Har ni provat säsongens satsumas ännu apropå favoriter? Om inte så gör det. Jag köpte mig ett gäng på Citygross i Stinsen igår FAST de såg sådär sura ut. skalen var gulgöna liksom. Men de var så söta och goda. Helt perfekta!
M och jag har idag fått massa gjort. Vi har haft fullt skägg. Vi har tvättat, städat, dammsugit, ordnat i förrådet och till och med hunnit med en fika på stan med goda vänner. M cyklade hela vägen ner utan stödhjul. Jag har av Örnen lånat en sån balanspinne man sätter ibak på cykeln för att hjälpa till med balansen. Det gick superbra. Med jämna mellanrum så släppte jag faktiskt den pinnen lite och M cyklade ändå som om jag höll i den för glatta livet. Han märkte alltså inget utan cyklade själv. Man blir ju så sjukt stolt!

Jag ska fortsätta sippa på mitt te och beundra de där morsorna på teve i smyg. De verkar inte så tokiga ändå!
Sov gott duvungar, så hörs vi i morgon okej?!

VARMA KRAMAR

Inga kommentarer: