tisdag 26 oktober 2010

Kakan smular!


Vet ni?! Jag tror Kakan kommer smula av sig ganska snart. Hon var ju ute på grönbete i somras hos Gusten och nu har hon blivit misstäknt tjock om magen. Hon är slö och bara äter och äter. Tuttarna har också blivit stpra. Obvious eller hur? MEN jag vill inte ha några kattungar. Jag hade faktiskt tänkt att försöka få iväg Kakan på heltid ochså TILLS vi hittar någon bättre stans att bo för att ha henne. Jag vet inte vad jag tänkte när jag skaffade henne. Mysigt och gulligt, så klart men nu efter sommaren vill hon bara ut. Och en tvåa på femtio kvadrat på tredje våningen känns inte rättvist mot henne. Men vad ska jag göra nu då? När kommer ungarna att komma? Vad ska jag göra med dem? Gud jag är alldeles rådvill. De kommer ju vara hur jäkla skitsöta som helst då Kakan är så god så man nästan får hål i tänderna. Är det någon som läser detta och vill ha en liten gullis hemma lagom till jul så tveka inte att hojta till. Att ge bort katter gratis betyder otur har jag hört, så fem kronor per tass får ni betala, alltså 20 kronor! Rimligt!

Idag är det fyra minus här i kuststaden. Kallt som tusan och jag letade faktiskt fram ett par vantar ur garderoben. Dock har jag provat mig ett par finfina i skinn  som jag funderar på att gå och köpa mig.
DESSA!!
Dessa finns på Lindex för 299:- supermjuka och faktiskt varma!

Nej nu måste jag fixa och trixa lite. Klä er ordentligt, jag ska faktiskt ha långkalsonger på mig idag! Jag vill inte frysa om stjärten!

Kramar

Inga kommentarer: