måndag 11 oktober 2010

Utelåst

Jag sitter i trappuppgången med M och väntar på att Pappi ska komma med nycklarna. Mina egna glömde jag i butiken och har absolut ingen ork att gå hela vägen tillbaka med dagistrött unge, datorväska, handväska och två matkassar. Det känns inte aktuellt nej så Pappi ställer upp och kommer med extranyckeln.
Vi rotade lite i matkassarna och hittade bland annat en påse mandariner så vi sitter och har lite mellis. Trappmellis kan man säkert kalla det för.
Efter jobbet travade jag förbi skoaffären och fick ett par spritt nya stövlar i utbyte mot de trasiga. Det är service det!
Jag längtar till helgen då jag får träffa mina ladies. Jag hoppas innerligt att alla kan komma.
Helle är bokad, Mialocious, jag saknar dig så det gör ont ibland. Karlsson, se till att komma!
Chris, my brown sugar, miss you!

Nåväl, det får bli en till mandarin. Vilken tur att jag har trådlöst bredband så jag kan sitta och surfa lite i väntan på nyckeln!

Fridens!

Inga kommentarer: