tisdag 12 oktober 2010

Morgonstund..

Jag sitter och dricker mitt kaffe och väntar på att M ska äta färdigt sin smörgås. Vi har idag ätit frulle i soffan faktiskt framför Bolibompa. Ibland får man faktiskt fuska lite. Det går inte med ljusets hastighet då han har en hel del annat att koncentrera sig på än sin smörgås. Charlie och Lola till exempel.
Jag sitter även på MSN och försöker övertala Lasseman i Paradiset att förbarma sig över mig under Halloweenhelgen. Jag ska försöka lägga lite mer krut på det innan det är dags för att valla liten busunge till dagis.!

Idag är det kallt, kallare, kallast. Jag har extra tjocka sockar och tänker dra på mig dunjackan. Handskar har jag inga, kanske blir det en sväng på stan för att inhandla ett par. Jag provade faktiskt ett par snygga i skinn häromdagen. Vi får se vad det blir för enna, huvudsaken jag blir varm om fingrarna!

Au revoir

Inga kommentarer: