torsdag 14 oktober 2010

Henri (Anri) är hemma


God kväller!
Har ni haft en fin dag? Ni ska bara veta vilket väder vi har haft vid kusten. Dagen började med regn först som blev till strålande sol vid tiotiden lagom till att jag öppnade butiken. Fram till halv tre var det finfint väder. DÅ kom det plötsligt värsta hagelskuren, och en till och en till. Jag sprang som en skottspole ut och in ur butiken med klädställningarna för att de inte skulle bli blöta respektive skulle exponeras. Fast häck om inte annat! :)
Apropå fast häck så ska jag i morgon bitti låna Bråkans Orbitrec. Ni vet en sån träningsmaskin, som en stepmaskin men man kör armarna samtidigt OCH att istället för att trappa upp och ner med benen kör man dem runt och fram liksom. Äsch, ja ni fatttar säkert. Jag skulle försöka mig på en mil. Jag lovar att återkomma OM jag orkade milen eller kilometern ;) Den är jobbig minsann men med musikteve på högsta volym och med blicken på Bråkans superbody så ska jag nog motiveras nog.

Idag är sista dagen för Milleman här hemma hos mig. Ja givetvis bara för den här veckan. I morgon far han till Pappi igen. Pappi var här en kort sväng nu på kvällen för att jag kunde åka å köpa kaffe och hämta hem Henri som kommit på posten idag. Jag glömde min finaste röda HL tröja när jag var hemma hos min vän i Kvicksund sist. Jag har saknat den enormt och idag kom den äntligen med posten. Vi gosar med varandra nu faktiskt! :)
I morgon fredag kommer jag ta det piano. Jag har bestämt att ajg ska kolla på Twilight Eclipse och bara mysa. Jag behöver vara pigg på lördag. Dels för att jag ska stå i butiken på dagen och dels för att det blir en del fira på kvällen. Vi är några som ska sammanstråla, som en intervention, bara för att tala om hur mkt vi gillar varandra. Eller nåt! :)

Nu ska jag smutta på mitt kvällskaffe och FAKTISKT, jag har köpt mig lite godis och ska ta fram det när M har somnat. Jag får hoppa över det på lördag istället och äta det nu. bubblizz, hallon/lakritsskalle och bumlingar är vad jag ska kalasa på ikväll till filmen jag började kolla på igår. Edge of darkness med Mel Gibson. Helt okej!

Hej på ett tag!

KRAMAR

Ha en fin

Inga kommentarer: