onsdag 20 oktober 2010

Dagens!

God morgon läsare!
 Har ni sovit gott?  Det har i alla fall jag gjort något så när i alla fall. JAg har vaknat lite till och från för att kolla så jag inte försovit  mig. Jag har lite att stå i idag och jag har inte antecknat allt, så jag har samtidigt som jag vaknat kollat igenom hela listan i huvudet så jag inte glömmer något. Jag kommer säkert glömma hälften idag. Men som de brukar säga, de man inte har i huvudet det får man ha i benen. Och när man springer med benen (kan mna springa med annat?) då får man således smärta lår! Mig lurar man inte!

Jag ska bland annat fotografers nu på morgonen klockan tio för tidningen då jag tar emot min resecheck jag vunnit. Tack och lov är fotot så yttepyttelitet som kommer i tidningen så man behöver inte lägga ner överdrivet med tid på make och hår. Det räcker med att vara grundsnygg! Så saken är ju biff ;)
Sen ska jag rensa mitt förråd idag för det har ställts upp sne container på gården för grovsopor. Jag har länge sagt att jag ska sälja massa saker efter M hit och dit men jag har inte orkat fotografera allt och sen lägga ut det på nätet. Sen är det lite blandad dynga som ska kastas också.
jag ska tvätta idag, går och byta ett par örhängen som gått sönder innan jag ens fick dem ur asken och sedan ska jag till doktorn klockan tre. Vad jag ska göra där håller jag för mig själv.

Shit det var något mer jag skulle göra, se nu har jag redan glömt det . Typiskt SjC.
Nåväl, det kommer nog någon gång under dagen. Nu måste jag ila.
Ni får ha en fin dag i regnet. Ni som har ett par skitsnygga Hunter gummistövlar kan väl sätta på er dem. *avis*
Glöm inte paraflaxet!

KRAMAR

Inga kommentarer: