torsdag 21 oktober 2010

Jag öppnade en lyckokaka

Du och jag, NU!

Nu på morgonen öppnade jag en lyckokaka, ni vet en av de applikationerna på Facebook. den talade om för mig att " visa dina färdigheter, denna gång kommer det löna sig!" Jag hoppas innerligt att det kommer göra det. Jag sitter ju som sagt inne med en del färdigheter om jag får skryta över mig själv. Sedan i vilket sammanhang de kommer löna sig har jag ingen aning om , men jag kan ju inte låta bli att tänka på kärlekssammanhanget! Jag vill hitta någon av giftasmaterial och det snart! Banne mig!

Vet ni, i Tetjenien, där kidnappar man den man vill gifta sig med. Nu försöker de dock förbjuda detta burdusa beteende. Det verkar inte finnas något som heter "fråga flickan" utan man klubbar helt sonika ner den man valt ut för att ta henne med sig hem och gifter sig sedan med henne. Männen slipper således smöra som tusan utan bevarar istället sin manlighet och får även lite extra alfahannepoäng om de då bara tar det de vill ha. Så kränkande män, som blir dissade, det har man rådit bot på i Tetjenien.
Jag undrar just om man ska bli nerklubbad någon gång. Alltså nu VILL jag ju inte det såklart, men jag vill bli gift med!

Äsch nu ska jag sluta mina djupa funderingar. Jag ska dricka upp mitt morgonkaffe och klä mig för att sedan ge mig iväg till jobbet. Ha en fin dag nu gosbubblor så hörs vi senare!

Kram

Inga kommentarer: