torsdag 28 april 2011

All you need is love!



I morgon smäller det! Prins William gifter sig alltså med sin Kate Middleton. Jag änskar jag kunde varit på plats faktiskt, royalist (javisst)som jag är. Storbritannien är helt galna i att fira denna dag. Hela Regent street i London är smockat med union Jackflaggor. Kakor, frimärken och spypåsar har smyckats med prinsen å hans sessas ansikten. Jag ska passa på att köpa lite roliga souvenirer när jag är där om två veckor. M samlar ju på Pezfigurer och jag har sett att de finns med prinsen å Kate, så de ska jag hålla ett öga efter faktiskt! Någon dåre i Manchester hade målat paret på båda sina framtänder. Det kanske är att gå lite långt, vad vet jag?!

Min pojkvän David Beckham och hans fru Posh ska finnas på plats och även vår egna Viktoria och Daniel!

Hon är verkligen supersöt Kate, men jag känner ett driv att gå loss lite med en pincett på hennes ögonbryn. Visst, lite buskiga ska ju tydligen ligga på modet, men jag tycker hon påminner lite om Groucho Marx eller hur?

Nu är det soffhäng för mig. Jag har skurat mitt badrum, putsat de sista fönstren, bäddat rent i sängarna, gjort timjansbiffar på 2 kilo köttfärs, tvättat och strukit. Jag har äntligen slagit ner rompa i soffan med en stor köpp kaffe. Jag längtar efter helg. Jag hoppas på att min Karlsson kan komma i morgon. I annat fall får jag ändå ett gott sällis från Salahållet på söndag!!!! Wehoo!

God natt vänner och andra. Sov så gott!

Inga kommentarer: