torsdag 7 april 2011

Till Helle!


Helle Vad tycker du raringen?



Jag har precis varit inne och provat denna och jag VET om mitt köpstopp men man kan väl för 17 få prova i alla fall. Jag har ingen vårjacka då min jeansjacka för mig är obrukbar just nu. Denna pärla till sommarens fotsida långklänning eller bara till tunika och leggings?! Nå vad säger ni? Håller ni inte med att det är alldeles FAB? Nu har ju jag lite kvar på mitt presentkort i den här butiken där den hänger, Edblad & Co så det är ju inte så jättefarligt eftersom jag verkligen BEHÖVER en jacka.

(Nu väntar jag bara på att mamma ska komma och dra mig i örat för att jag slösar igen!)

Apropå mamma så vet ni, den 29 maj är det ju Mors dag!Då är ju vi på Kreta. Vilken mors dags present! Totally Fantastic!

Update 19.00
Jag har nu fått godkännande från två viktiga håll även fast jag är stor nog att avgöra själv huruvida jag köper jackan eller inte, så i morgon är den min. Jag har tagit dispens trots  mitt köpförbud!

2 kommentarer:

MaMaT sa...

Av nån anledning fastnar jag för VILAS kläder, ett gott betyg antar jag. Tummen upp!

Hjärtemammas sa...

VILAS kläder är riktigt bra faktiskt. Bra i priserna å passform! Denna är min nya kärlek, jag ska visa sen! <3