onsdag 13 april 2011

Porsche Cayenne är INTE fjärrstyrd

Igår när jag hämtade M från dagis hade han brådis hem medan jag stod å tjabblade med de andra mammorna om vaxning av ben och annat viktigt, ja ni fattar. M stod vid bilen och skrek på mig att jag skulle öppna den. Tilläggas bör att bilen stod en 25 meter bort och han tjoade för full hals. Jag ropade tillbaka att jag inte kunde öppna därifrån jag stod å han skrek då tillbaka; Öppna bara, Tryck på knappen!!
Vilket hån! Jag försökte förklara för de andra mammorna lite genant att just den HÄR modellen av Porsche Cayenne (läs: Skoda Felicia modell asgammal) INTE kom med fjärrstyrt dörrlås. Skitunge att skämma ut mamma så! :)

4 kommentarer:

118118 sa...

ha ha :)

Hjärtemammas sa...

Ja det gillar du va Eniro? :)

Matilda sa...

Underbart! Den lever jag på länge!
Ni är underbara!

Hjärtemammas sa...

Hihi jag skrattar varje gång jag tänker på det. Bortskämda ungar!
kram