söndag 10 april 2011

Nu så!

Efter ett par lästa böcker av Kahled Hosseini så fastnade jag för att läsa om Afghanistan. Nästa bok i ämnet blir ovan. Jag är nog en av de få som inte varit kulturell nog och läst denna för att sedan sitta i grupp och diskutera den. Men nu blire ändring på det se! Jag ska läsa bara, ej diskutera i klubb. Old news denna ju!


Jag har äntligen kommit över ett exemplar av Bokandlaren i Schnaaaabul. Jag har länge letat i vänners bokhyllor och vet ju så klart att om jag letat i bokhandeln hade jag hittat den på en gång. Men då jag också har en fetsich att bara läsa pocket, och att man dessa läser ut på en pruttkvart så blir jag för snål för att köpa dem. Detta är ju en bok som ALLA (tydligen inte) borde ha i hyllan. Nu har jag börjat och snart är jag förhoppningsvis klar.
Jag har läst några rader ikväll men är nu på väg i säng för att snusa in mig i lillemans nacke.
Frugan har varit här en kort stund för lite Londonplanering och självklart för lite helgskvaller!


Sov gott.. Ju!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Såg dig i morse snygging med nya skinnpajen på. Jag höll på att köra av vägen!Yummie!

Hjärtemammas sa...

Men åh, en tackar! Dock blir jag liiite paranoid eftersom jag inte har en aning om vem denna anonyma kommentatören är som ständigt ser mig än hit och än dit!

MaMaT sa...

Jobbigt med anonyma kommentarer...? Tycker det låter spännande jag!

Hjärtemammas sa...

Haha Matilda!! Alltid msickrande ju men ajg vill ju veta VEM det är så jag kan spana tillbaka nästa gång å tacka för komplimangerna! Det är väl inte du som i hemlighet spanar på mig :P
hihi kram