måndag 4 april 2011

Ska man jobba lite nu då!?

God morgon vänner och andra läsare. Har ni haft en fin helg? Jag hoppas på det. Min helg var återigen spännande, som den alltid lyckas bli då jag är barnfri. Absolut inte på något konstigt sätt, bara spännande liksom. Fredagen tillbringade jag med 2 tjejor jag rätt så nyligen lärt känna. vi satt hemma och försökte få igång ett singstar som vägrade starta, så vi sjöng med till låtar från teven istället. Det skrålades friskt! När det blev utgång till lokal fick jag för mig att gå hem istället. Bra beslut tycker jag själv. Moget om inte annat!
Lördagen däremot bjöd på lite dans! Eller rätt mkt om jag ska vara helt ärlig. Det är ju lite av min grej när jag är ute. Dansa dansa dansa! Sen hade jag en sån toppendansklänning på mig som fladdrar riktigt tjejigt när man snurrar!
Jag, de två tjejorna och "Hej Robert här" från Expert fick äran att umgås med varandra hela kvällen!
Söndagen spenderades med världens gulligaste bäbis i famnen. Lillan och jag myste mest hela dagen, vi vilade på soffan och hon somnade på min arm. Hon satt och blev sugen när jag åt gyros och drack Latte. Vi snackade lite och bara hängde. Att åldersskillnaden på sisådär 34 år finns emellan, märkte man knappt av alls. Lillan är fyra härliga månader gammal. Mamman var bra glad för lite marktjänst så hon servade oss så gärna!

Det blev som sagt inget Dalarna i helgen men det får bli snart ändå. Dessutom kan ju faktiskt Dalarna komma ner hit också!

Nu är det strax dags för att starta åter en jobbvecka. Jag ska dricka mitt kaffe och föna mitt hår sedan bege mig mot butiken. Ni får ha en fantastiskt bra dag! Lova det?!

Varma Kramar från ett rätt så grått Norrtälje

Inga kommentarer: