torsdag 28 april 2011

Nu börjar det hända grejer minsann.

Om i stort sett EXAKT (i morgon) 2 veckor drar den här mamman till London med Frugan. Jag har ju som bekant aldrig varit där så ni som tycker jag är tramsig som gör så big deal av London, kan dra nåt gammalt över er. Jag är Superexcited!
Fredagen den trettonde flyger vi och hade detta varit för tio år sedan så hade jag bokat om datumet. Nu tror jag mindre och mindre på otur och öden.

Frugan var förbi här på morgonen med en vårkram och ett löfte om att vi kommer få det fantastiskt roligt!
En vecka efter exakt blir vi hemma och efter det Kreta!
Min sommar börjar typ NU!

1 kommentar:

MaMaT sa...

Jag tänker då inte dra nåt gammalt över mig. Önskar det var jag som satt i flygstolen bredvid. Bara shoppa loss (in my mind) och känna pulsen.