fredag 15 april 2011

årets första



Min absoluta sommarfavorit. Doftar lovely!


Jag har idag genomgått årets första *BUS behandling, jag brukar vara emot den men vad gör man inte. Mina ben är nästan genomskinliga och jag ska idag gå med ballerina UTAN strumpor.. och då vill jag ha någon form av nyans. 
En annan kräm jag annars använder för att förstärka brännan är en body shimmer från Lumene. Lumene är ett finskt märke och finns bland annat på Åhlens. Jag var lite skeptiskt  i börjen men detta är ett av mina favoritmärken när det gäller hudvård. En annan favorit är nuxe golden dry oil. Men som sagt, en bränna i botten annars ser man nog inte riktigt klok ut! Prova! Hett tips från coachen.
Ser med spänning fram emot hur mina ben kommer se ut i eftermiddag efter min morgonsession.




För er som inte hänger med: BUS- brun utan sol

2 kommentarer:

Matilda sa...

Bara du ser till att alla hud produkter är fria från alla typer av paraben! Jag håller med dig.. inte värst smickrande med vit/blå/röd flammiga ben/fötter, jag köpte ett par nya kilisar förra veckan men det funkar ju inte utan BUS!
Lite avis på din kommande trip faktiskt... måste planera in en jag me.
Trevlig helg!

Hjärtemammas sa...

Jag såg dem matilda, dina kilisar. Grymt fina! Kanske köpe ett par liknande jag med! BUS for the win!
trevlig helg gumman!!