onsdag 20 april 2011

Oflitig!




Jag har inget direkt Bloggflyt just nu. Känner mig inte flitig alls annat än på mitt arbete. Här gåre undan minsann, ja förutom nu då. Mellan alla påskpaket, uppackningar och bäbiskramar så försöker jag stå lite i solen på andra sidan gatan. Därifrån har jag full utsikt om någon kommer in eller ur butiken. Jag hade hellre legat hemma på balkongen i min brassestol faktiskt. Känna värmen utan de där kalla vindarna som tar tag i mig här utanför. På balkongen min är det helt och håller lä.

Jag kommer fatta mig kort men vill ändå passa på att önska mina läsare en glad påsk. Glöm inte att borsta gaddarna när ni ätit all godis.
Jag och M flyr påsken till mormor och Sala. En snabb visit upp till Dalarna är inplanerat också. Karlsson ska få sig en del av den här kakan och vi får se om det blir smuler över till annat! :o Lördag kväll ska hon i alla fall visa mig hur en Slipsten i Sala skall dras! Spännande värre! Hon kan hon. Karlsson.
Nästa helg komme hon förhoppningsvis till mig, över Valborg altlså. Då har vi lite att ta igen. Mer om det sen.
Som sagt, GLAD PÅSK! Sköt er!



Jag vill utföra två gratulationer också innan jag loggar ut.
Grattis till Falken och hans flicka till en fantastisk bebiskille!!

Sen grattis till mormor som fyller år på Söndag!
Jo Kärran också som fylle rpå lördag. Grattis till dig!!

1 kommentar:

Matilda sa...

GLAD PÅSK säger jag me till er! Ta det lugnt med Karlsson... låter farligt! ;) Kram kram