torsdag 28 april 2011

Nu fattas bara



Jag köpte mig under påskhelgen en klännig som är det skönaste jag någonsin haft på mig faktiskt. Den ser inte mkt ut för världen på bild men på var den fin, till rätt kombo. Nu fattas det ett par vita Converse bara. Ja SOM jag har tjatat om dem flera säsonger nu, men nu blir det av. Jag ska ha dem till klänningen. Igår var jag in på HM igen för att köpa upp resterande i min storlek, jag antar att kvaliteten kanske inte är den bästa så jag behöver köpa upp ett par om jag ska använda dem både till fest som till stranden!
Ibland snubblar man på kap, denna kostade mig 149:- bara. Det är ett kap det!


Så om jag inte hinner köpa dessa innan får det bli i London där jag gissar att de är några hunkor billigare än här. Mittemot kostar de 700:-. Jag är absolut inte snål, men kan jag få tag i dem billigare så vill jag ju natruligtvis ha dem så-


Och som grädde på det moset får et bli att bautahalsband i sommar. Detta från Accessorize är super. Den butiken regerar när det gäller tingeltangel!

Hej på en stund!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du har smak.....

PS

Hjärtemammas sa...

Tack raring, jag vet!
<3

Anonym sa...

converse skorna ska kosta ca 300-350kr över there.

Hjärtemammas sa...

som hittat!! TAck för tipset!