tisdag 5 april 2011

Det går rätt bra nu faktiskt!

Minns ni att jag i fredags lovade mig själv att införa ett köpstopp? Det går bra, fast det är tufft. Jag har hittills gjort av med 52 kronor på "onödigt". Jag bjöd en kamrat på en öl i lördags! Det är det enda jag gjorde av med på hela lördagen och ändå hade jag superkul!
Jag har lite småsaker det kliar efter att få köpa men jag tror jag ska ta å titta om jag kan hitta dem i London till finpris. Bland annat är det en maxiklänning. En riktig långis, sen ett par Ray Ban aviator, vanliga klassiska. Ett par Converse och lite ID Bare Minerals Make up står också på shoppinglistan. Det är ingen brådska med något av dem även om jag VILL ha allt på en gång. Det har alltså redan gått fem dagar av april och jag har varit duktig med mina slantar. Det kommer bli tuffare det vet jag!
Wish me luck!
Detta är verkligen en utmaning för mig då jag äslkar att köpa lite här och lite där. Gärna saker jag egetnligen inte behöver men det är ju så kul att komma hem med alla påsar.

 
Dessa blir mina innan eller under London. Jag kan  ju inte vara där utan dem menar jag!

Inga kommentarer: