onsdag 6 april 2011

Funderar på en eftermiddagssolning.

Jag behöver samla lite extra färknar till helgen så jag går hem i stugorna. Jag vill ju inte kallas frökanfräken för ingenting liksom! Så jag funderar på en solning. Det är ju inte så nyttigt hit och dit, nej jag vet men än sen då? Det är så mkt annat folk gör som inte heller är så nyttigt. Sen behöver jag lite värme på kroppen också. Det har småregnat här i Norrtälje mest hela dagen så jag behvöer värmas upp lite.

Läste på Aftonbladet att Astrid Lindgren kommer på de nya 20-lapparna sen 2014. Jag har sett en del grupper på facebook som propagerat hårt för att just hon ska få pryda dem. Kul! de tär hon värd. Evert Taube kommer pryda Femtiolappen!
Jag har faktiskt 3 st pappersfemmor hemma. Minns ni dem? De är i fint skick och de är lite skoj att ha dem kvar!


Inga kommentarer: