onsdag 6 april 2011

God förmiddag världen!




Denna sommarklännign drömde jag om i natt när jag låg på min dunkudde. Den skulle passa mig ypperligt vill jag tro. Henri Lloyd står för den. Ge mig!

Åh jag har sovit hur länge som helst! Jag somnade faktiskt före 22 igår och sov till åtta i morse. En riktig långpanna med andra ord. Dock känner jag mig inte alls utvilad och jag hoppas att jag inte börjar bli krasslig.  Jag känner att jag fryser och svettas om vartannat men annars mår jag okej. Vi får hålla tummarna att det bara är något "lokalt" som strax ger med sig. Jag har inte tid att vara sjuk nu heller. Jag ska Norröver i helgen istället eftersom det inte blev något i helgen som var. Jag har paxat en bastu, men den jag ska till vet inte om det ännu! Hoppas det hakas på, för nu har jag längtat efter bastu jäkligt länge. På Fredag passar vi ju såklart på att hälsa på lilla Mammi för att se om hon kryat på sig. M vill ju också passa på att snacka med mormor om allt som händer. Han har en massa att berätta om vad han ska ha för sig på Kreta tex. Jag tänkte köpa honom en engångskamera så han kan få knäppa bilder på SITT Kreta. Jag själv skriver alltid i en resejournal när jag är ute och reser och jag tänkte passa på att köpa M en alldeles egen. Han kanske inte kan skriva men han kan ju få illustrera och klippa och klistra hur han ser på sin semester i alla fall. Så har han något att visa kamraterna och Pappi när han kommer hem. Hett tips!

Idag är det arbete som vanligt för hela slanten. Solen har ännu inte hittat till Norrtälje men det gör mig inget direkt, jag står ju inne ändå hela dagen.

Ha en fin dag! Vi höres.

Arrivederci

1 kommentar:

mamma sa...

Fin klänning,ändrar min åsikt !Men du har gett ett löfte . Håll i pengarna sweethart.
Jag kan tänka mig att M har mycket att prata om ,ska bli kul att ha en pratstund med honom,jag är inte så bortskämt att ha previlegier att träffa barnbarnen ,tyvär. Men det ska bli kul att ni kommer ,hoppas att jag mår bättre ,välkommen puss