torsdag 14 april 2011

So far so good

Än har vi inte blivit ritkigt sjuka. Det gnälls över magont men ännu inget mer *peppar peppar ta i trä*
m var till och med så pigg när han bara fick vara med sin mamma att vi orkade oss ner till djuraffären för att få med oss Guppy o Guppy hem. Så vi har något att titta på nu när Firre lämnat oss.
Annars har det blivit en riktigt lugn dag där jag har fått massa gjort faktiskt. Balkongen är på god väg att bli ren, till och med mysig. Jag harplanterat påskliljor, klättpåskris, tvättat och vikt allt i garderoberna. Jag är laddad inför en eftermiddag i morgon med jobb och sedan en fika/middag med en kär vän som arbetar här i krokarna i veckorna.
Det kommer dock bli en tidig och lugn fredag då jag ska vara pigg och yster på Glinen på lördag. Kom in så bjuckar jag på lite lördagssnarre!

Sov gott!

Inga kommentarer: