torsdag 10 mars 2011

ÄNTLIGEN!!

Nu har jag och min hjälpreda på bilvekstaden äntligen fått tummen ur och sett till att få min bil bortforslad! Den har ju stått i vinter å varit hemskt trött och såledse samlat på sig ett par böter. Jag tänker inte tala om hur många men arg har jag varit i alla fall. Jag har fått en lånebil också! En skåpbil!! VA TUSAN! Det finns ingen backspegel i den eftersom jag har ett skåp där bak. Det är det enda jag saknar faktiskt. Bilen är inte en vecka gammal ens så den är komfortabel måste jag erkänna!

Snön är tillbaka, men bara för minuten gissar jag. Det är ju plusgrader så i morogn är det vår igen!
I morgon komemr även min älskling hem. Han gjorde en beställning på en tröja han sett på nätet så den fick jag snällt gå och köpa åt honom idag! Vad gör man inte?
Nu väntar renbäddning av sängar, svabbning av golv och lite kvällsmys. Det är slut på tystnaden för den här veckan!

VARMA KRAMAR

Inga kommentarer: