fredag 11 mars 2011

Fredagsrace



God kväll fredagsbloggare!

Har ni haft en fin fredag hittills? Att jag ens frågar, det är sällan någon som svarar på mina frågor ändå :) Men det känns faktiskt bra att fråga, rätt som det är så trillar det in ett svar i kommentarsfältet! Jag är optimist!
Jag och M har i alla fall spenderat fredagkvällen framför Emil och Griseknoen. Vi har haft lite dricka och lite tilltugg i form av dumplings, fetaost, oliver, soltorkade tomater och lite chips. Riktigt fredagsmys med andra ord. Nu ligger han här brevid och hickar sig till sömns.
vi har även dansat loss till Lasse Berghagen här ikväll. Din dong song är hans nya favorit!

Jag slog på tv:n ikväll faktiskt för första gången på en vecka och döm om min förvåning när jag helt plötsligt hade Tv11. Det blev altlså en snabb kik på BB ikväll, mitt premiäravsnitt. Dock vågade jag inte ha ljud på Då M är som en papegoja och snappar nu för tiden endast upp sådant han absolut inte ska snappa upp. Han hade en hel radda med sig från Pappi nu när han kom hem. Borde kanske sända honom en tvål (pappi alltså) och be honom tvätta munnen med den.

Vi har idag Återvunnit Vår kungsgran som legat så fint på balkongen. Ja sedan i julas ja! Den har gjort sig lite fin där sedan har jag inte haft möjlighet att frakta bort den då min bil inte funkat. Nu med en lånad skåpbil får man ju passa på. Jag har ju inte kunnat GÅ genom stan med den dragandes efter mig heller. Sådan är inte jag.
Vi hoppas på sol så jag kan ta mitt morgonkaffe på balkongen i solen i morgon och börja rja inför våren!

Mitt hjärta värker lite idag.

Ha en fin helg läsare o Glöm inte Mello i morgon. Jag hejjar på Nicke Borg faktiskt. Många bråkar för att han plagierat en låt. De har läst sig till att den låter som någon Green Day låt, men jag kan tyvärr själv inte höra den slående likhet alla gnäller om.
Go Nicke!

5 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Hej vännen och såklart du ska ha en hälsning i ditt kommentarsfält!=) Mysig fredagskväll förstår jag och jag hejar också på Nicke B! Klart bäst!=)

Kramar
Adela

Anonym sa...

Är inte förvånad att kärleken gick åt helvetet.....

Hjärtemammas sa...

Ajj nu värker mitt hjärta ännu mer.. Eller inte! :) Vem har sagt att min kärlek gått åt hel*ve*e? Jag är lika kär nu som jag var innan! Ett hjärta kan värka för annat med, faktiskt!

Anonym sa...

RARING jag längtar efter dig! Vi ses i morgon då ska du få en bamsekram!
PUSSAR OCH KRAMAR!!!!!

Hjärtemammas sa...

Men åh vad mysigt det låter. Jag har ju ingen aning om vem du är men visst kan vi kramas! haha ;)
<3