torsdag 3 mars 2011

JAg ber allra ödmjukast om tillgift


Cardigan från märket Object. Kärlek vid första ögonkastet. Helle vad säger du? Snyrrig va?

Nej jag har inte tullat på vinglaset då jag rör mig med finord. Jag vill verkligen på riktigt poängtera att jag verkligen ber om ursäkt för att jag varit sjukt tokdålig på att blogga den sista tiden. Mycket har kommit ivägen och jag har faktiskt inte kännt alls för att ens gå in på bloggen. M har varit sjuk men är idag redo att  attt trotsa en gammal förkylning och öroninflammation för gå till dagis igen. Jag har sovit sedan halv åtta igår kväll så nu har även jag fått samla lite nya krafter. Jag är redo för en dag på jobbet. Fit for fight med andra ord! Eller som man sger på Dressmann, RFB (ready for business)
Jag passar även på att slänga in några rader här medan lilleman kikar på Kent Agent och Mister Bister medan han försöker få i sig sin frulle.

Jag vet egentligen inte vad som hänt sedan sist jag bloggat men ajg har ändå på sidan om att tagit hand om en liten sjukling haft massa för mig faktiskt. Jag har ju som sagt jobbat på med projektet i Uppsala och det börjar väl likna något. Jag jobbar på som vanligt med kärleken och det visar sig väl åt vilket håll det barkar åt. Jag vågar som sagt inte ropa hej ännu!
Igår stod vi lnge lnge på torget i Norrtälje och jag KÄNDE faktiskt hur vårsolen tog. Den gav mig till och med några fräknar. Kroppen fylls av hopp när man ser solen på så nära håll som igår och snart tror jag ändå att våren är här. Det är ju faktiskt Mars månad. Vi firae våren igår med att ta en tur till leksaksaffären för en liten leksak och till klädaffären för en liten grej till mig också. en vårig härlig cardigan som jag dagen till ära idag har på mig. Än så länge har solen inte tittat fram annat än i min fantasi men snart är den nog här i Norrtälje också. Hoppas jag!

Helgen bjuder på tjejmiddag med en mamma från dagis. Det är tjejtajm ONLY nu faktiskt. Jag har umgåtts alldeles för mkt med han jag träffar( som det lätt kan bli när man träffar någon) och känner väl att mina vänner fått försakats. Så nu är det bara tjejer som är välkomna här hemma i helgen. Säger jag nu!!
Det blir moules och skumpa!


Ha en fin dag ni få läsare jag har kvar.
Följer ni Big brother föresten? Jag har inte sett ett enda avsnitt då min teve inte vill få in kanal elva. Jag har försökte med ett flertal kanalsökningar men nu är alla kanaler Kaos istället. Jag ska göra Kaos på hela teven sen.

KRAMAR

3 kommentarer:

Fräkniga donnan sa...

Superfin kofta! Bra att lilleman mår bättre nu :-) Klart jag följer BB :-) går ju enkelt att kolla på: http://www.bigbrother.se/
(Jag har inte heller tv11 kanalen..)
Kram raring!!

Ima sa...

Tror du kan se på Big Brother på tv4 anytime om det inte fungerar på tv:n.
:-)
Härligt att se dig tillbaka! :-)
Njut i vårsolen!
Kramar

Hjärtemammas sa...

Tack Ima! Njut du med!!
Jag har nu kolalt in bb.se å fökjer varje steg deltagarna tar. Nästan i alla fall Varför kan något så tråkigt egentligen vara så spännande?!
Kram på er och trevlig helg!