torsdag 24 mars 2011

Vackra vårsol

                                                             
Tripp trapp! Scorett har dessa puppor!



Det hjälpte inte att vi alla höll tummarna igår om att det skulle vara rätt bilnyckel de hade hittat åt mig i Täby centrum . Skit också! Jag var tvärsäker på att det var den nyckeln så jag firade med att köpa mig ett par skor. Bland annat! Så nu sitter jag i ett par skitsnygga vårskor men ingen bilnyckel som passar. Morrr
Jag ger mig dock inte utan tänkte återigen ringa Norrtäljepolisens hittegods och höra mig för om det fått in något.

I morgon kommer lillskrot hem äntligen. Han har beställt egengjord pizza. Vi har ruccola, parma, kyckling och chevre på vår hemgjorda! Tur att jag har en gourmand här hemma!!

På lördag är det invigningsfest på nya dagiset också. Jag hade tänkt att måla en tavla tillsammans med Frugan att ge dem som present, men vi kommer ju aldrig till skott.
Det måste bli ändring på det. Jag ska försöka lura hit henne ikväll så vi får något gjort någon gång.
Nu måste jag klä mig för en dag i butiken. Det är så skönt att alltid öppna klockan tio. Jag behöver aldrig stressa på morgonen. Det är vardagslyx!

Ha en fin dag!
ADIEU


(Jo förresten jag har lämnat in en offert. I SALA av alla ställen, håll tummarna på den då!)

2 kommentarer:

Wannabe sa...

en offert?! på vaddå??

Hjärtemammas sa...

Ja du Therese.. Hur ska jag uttrycka mig.. Äh vi tar det över telefon eller mail! *pussa*