söndag 27 mars 2011

Världen är kvar!



Paris, Earth Hour 2011

Thank god, vi var ju med och räddade världen igår och när jag vaknade var den kvar. Sicken tur!!
Den bjuder på sol också och så fick jag tro att jag vaknade åtta i morse i stället för sju. Med andra ord sovmorgon! Det är söndagslyx det! Nu laddar vi för en dag med fix å trix. Jag fick hjälp av Frugan att rensa garderoben igår så allt som blev över tänkte jag gå till Röda Korset med. Egentligen är jag inget fan av just Röda korset då direktörerna sitter på tjocka årsbonusar som istället skulle kunna gå till bättre behövande men nu finns det inget annat i närheten här som tar emot bättre begagnade kläder. Så det får bli RK ändå den här gången.
Nu är det först kaffe, sen startar vi dagen.

"Idag bröt solen fram efter veckor av regn, kan jag byta mitt liv mot en enkel refräng om kärlek?"-TAW

Inga kommentarer: