fredag 4 mars 2011

Borta bra men hemligt bäst.

Jag och MIN lilla älskling sitter och kikar på Kent Agent och härmapan med lite tillhörande morgonmys innan han ska till sin pappa idag. Jag Saknar honom redan!! Nästa helg kommer han dock tillbaka HEM och då har jag redan massa roligheter inplanerade. Jag hoppas hans far är snäll nog och låter mig krama och pussa på honom lite i veckan dock. Nej inte på pappa, på M såklart!!

Våra pussar och kramar här på morgonen laddar mig inför ytterligare en arbetsdag på Småglinen. Vi har fått in massa fina nyheter från Geggamoja i SPRAKANDE färger. Allt i mjukaste ekologiska bomull. Ekologiska plagg har verkligen ökat i intresse från kunder så det är kul att vi tar in mer och mer av just dem. Jag inbillar mig också att plaggen är mycket mjukare!
Efter sex i kväll är jag ledig och har blivit bjuden på en snabb AW. Vi får se om jag orkar dock.
Jobba på nu Mamma S. Passa på att slå alla sammhällsparasiter på nosen!! Här ska minsann arbetas!

Ha en fin fredag vänner

KRAMAR

5 kommentarer:

Patrik sa...

"Efter sex i kväll" ?? ;P

Hjärtemammas sa...

Efter KLOCKAN sex ikväll givetvis knasdojja. När jag slutat mitt jobb!
Ha en fin helg Patis, kram

Hjärtemammas sa...

Efter KLOCKAN sex ikväll givetvis knasdojja. När jag slutat mitt jobb!
Ha en fin helg Patis, kram

Hjärtemammas sa...

det skulle ifs bli after work det med då kanske.. efter sex alltså ;P

Patrik sa...

haha :D