tisdag 8 mars 2011

Håll tummarna nu då

Mitt i all jävlighet dyker lite grejer upp som gör att man blir glad.
Vet ni, förra veckan så skickade jag iväg ett litet bidrag till en tävling där man kunde vinna en resa till Mallorca. TROR ni inte att de idag ringer upp mig å säger att de dragit mitt bidrag!!! Minns ni att jag vann en resa för femtusen kronor i oktober? Jag trodde naturligtvis jag vunnit denna gång också men så var det inte utan jag fick svara på några frågor, som en utslagstävling. Jag svarade inte rätt på alla tyvärr och vi får nu se om de ringer mig igen! Det står mellan mig och två till! Vi kan väl hålla tummarna okej?! Låt mig vinna en resa till  Mallis! Som om jag inte ska ut å resa tillräckligt i år då!

1 kommentar:

Ima sa...

Hehe håller båda mina tummar i alla fall! :-)