fredag 4 mars 2011

OSIS

Jag måste bara blogga å tipsa om två saker jag undrat hur jag har kunnat leva utan hittills. Ja ytligt igen kanske, men från en medsyster till en annan så här har ni goda tips på mirakelprodukter.

Produkt ett: Dust it från OSIS. En hårvårdsprodukt, ett puder man pudrar i håret för fantastisk volym. Septembers hårfavorit och hon är väl alltid slående snygg i håret?! Jag fyllde på mitt Dust it förråd nu på morgonen och jag känner mig alltid lika snygg när jag använder det. Pris hos frisörer, ca tvåhundra friska pistoler men pudret är värt varenda öre. Man tar antingen lite puder i händerna och stryker över håret för att på så vis få en matt yta eller så pudrar man direkt vid hårrötterna och gnuggar lite för en rotlyftande effekt. Resultatet blir ett fluffigt och lättformat hår som håller sig som jag vill en hel dag (eller kväll…).


Produkt nummer två, eller mer produktserie: Id Bare minerals foundation. En foundation som man med hjälp av en gethårsborste borstar in i huden. 100% naturligt rena mineraler och fungerar som en förlängning av den övriga hudvården. Jag blev introducerad för ett tag sedan och har varje gång jag använder den undrat varför jag aldrig ALLTID använt detta. Jag är också löjligt förtjust i ögonskuggorna från Id.  Priset ligger kanske lite högt, men även här är det absolut väl investerade slantar!

Ett tips i vårsolen alltså!

4 kommentarer:

Sara sa...

Dust It är sååå bra! har kört med det i ca 2 år nu :) Det finns jättebra erbjudanden på www.forhair.se, ett litet tips ba ;) Kram på dig fina du!

Janina sa...

Jag köpte två osis burkar för över ett år sedan alltså och har använt dem nästan dagligen och den sista är alltså inte slut ÄN!? Bästa!

Hjärtemammas sa...

Dust it och jag är bästisar nu!! <3

MaMaT sa...

Jag och mina tre hårstrån är flitiga användare av DustIt, kan även rekomendera big sexy hair. Id skulle jag inte klara mig utan, i neccesären ligger tre olika nyanser... Värda var enda liten krona! Bra val!