tisdag 8 mars 2011

Berått Mod.

Denna kompletterar nu min andra ring från Edblad. De båda är grymt snygga tillsammans.
Edblad kan dom!

Det är med stake jag vågar mig på att dricka en kaffe gjord på Coop Xtras frystorkade kaffe som jag hittade längst bak i skafferiet här på Småglin. Inte för att jag tror att jag ska bli mer sjuk men ajg tror nog att ett och annat okvädesord kan slinka ur min annars lena trut när jag dricker detta. Jag är ganska så kinkig när det gäller kaffe men idag är jag också desperat efter en kopp. Jag har ju mitt mellis (Wasa sticks) och behöver således koffein till det.
Idag är jag inte pigg. Jag sitter och nyser och hostar om vartannat på jobbet. Jag dricker Brämhults nypressade apelsiner, äter färska apelsiner och dricker C-vitaminbrus så lagom till i morgon borde jag vara kry igen. Faktiskt så är det mitt absolut bästa bästa förkylningstips. Det funkar ALLTID för mig att kväva min förkylning med späkande av C-vitaminer. Efter ett par dagar är jag ofta frisk igen. Jag har för säkerhets skull med mig en påse Fisherman och en flarra med Otrivin MENTHOL. Ett sprut i näsan och det känns som korsdrag i hela huvudet. Den hjälper på sekunden.

Gårdagkvällen spenderades kan man säga med lite AW. Hemma hos Frugan först stod maten på bordet i form av räk-, och västerbottensostfyllda crepes. Hon är den bästa fruga man kan ha. Det gjorde så gott i ett litet arbetarhjärta. Visst är det så att när man får lagad mat till sig så är det alltid gott?!

Jag pratade med M i telefonen nu och han är mkt noga med att klargöra för mig att han älskar mig mer än jag älskar honom. Vi kan diskutera länge och i detta ämne sjunkner jag mer än gärna ner till hans nivå. -Nej jag älskar dig mest, svarar ju jag då, nej jag, nej jag.. osv osv osv. Ja ni fattar.
Igår älskade han mig mest i hela världen och hela rymden, sen så älskade han också HELA mig sa han.
Mitt mammahjärta smälter.
Det är kul att hans telefonvett också artat sig. Han ringer mig ibland tre gånger per kväll! GULLUNGE!!

Nu ska det arbetas vidare!
Ingen vila, måste kila som Blixten i Rorri säger!

HEJPA

Inga kommentarer: