tisdag 22 mars 2011

en underbart solig (om än skärgårdsblåsig) Tisdag


Här har du onda ögat!

Idag är det nom nom nom, namnamnam eller mumsmums åt det mesta faktiskt. Vädret, mina vänner, min underbara unge som idag för övrigt fick sitt första pass, Marabou sensation (caramelized almonds and seasalt), en stilig karl i mitt hjärta, Swingfly, min MAMMA, och tanken på att vi snart åker till värmen.
Idag får jag också min egen bil hemkörd och levererad!! Är inte det service så kan man ju fråga sig vad serivce egentlien är!? Dagen startade på allra bästa möjgliga sätt, till och med att jag inte hade mjölk till mitt morgonkaffe bekom mig inte!

Jag längtar till Dalarna!!! Faktiskt

Ha en fin dag för det tänker jag absolut ha!

1 kommentar:

Fräkniga donnan sa...

Ha ha! onda ögat, så perfekt ju! kram