torsdag 17 mars 2011

Pysseltorsdag

Idag har Jag varit ÄNNU mer kreativ än jag var i går. Herregud! Men jag har blivit sporrad av det som varit antar jag. I vilket fall som helst har Jag sytt m grejat i butiken och sedan fick jag för mig att något saknades inne på vår toalett. En väggmålning så klart. Så jag skissade upp en liten kompis på vägen som också fick en gren att sitta på och ett par löv att prassla med. JAG blev nöjd. Jag tänker se till att han får en kompis. Toalettet blev genast mer trivsam. Det tycker i alla fall jag. Vad mina kollegor tycker återstår att se. Snart ska vi hem till vänner o leka och få älgtacos. Spännande! 
HEPÅER!


5 kommentarer:

Sillgrisslan sa...

Supersöt!

MaMaT sa...

Den lilla pippin känns igen... kanske från dagis?! Söt var den iaf!

Hjärtemammas sa...

Om du såg den i morse på dagis Matlida så är det den. Jag gjorde nämligen en likadan å satt upp på väggen igår när jag hämtade M! :)

MaMaT sa...

Gud så omtänksamt av dig!
Ja det behövs verkligen saker på väggarna.

Hjärtemammas sa...

Alltid omtänksam Matilda! <3