onsdag 16 mars 2011

Längtar och saknar.

Jag längtar till helgen då jag kommer ta mig norrut efter jobbet på lördag. Det är knappt jag vågar skriva vart jag ska men hemåt ska jag i alla fall på söndag. Denna gång tar jag mig dit OCH hem på egen hand. Med bil alltså!

Nu har jag kaffepaus från jobb. Idag står lagret på menyn att iordningställas till våren och alla nyheter vi väntar in. Jag tog just hand om en liten familj på lagret som jag inte tyckte hade där att göra. Det tog emot! Jag har en sjuk fobi mot spindlar (arachnofobi) och jag får kväljningar och vill bara kräkas när jag hamnar i närkamp med dem. Även om jag bara ser en kliar det precis överallt på mig. Vidrigt! Tur är att dammsugaren har låååång arm! Uäk! Borta är dem nu i alla fall.
Snart är abretsdagen slut. När jag har M är det ju korta veckor för mig nästan varje dag.
Vi ska njuta av en eftermiddagsfika på balkongen är det tänkt!


Vi hörs och synes!

FRIDENS

Inga kommentarer: