torsdag 31 mars 2011

Torsdagsbestyr


Vi städar och fixar i M:s rum varje torsdag innan han far till sin far. Då är det ju rent å snyggt tills han kommer nästa gång! Dammsugningen är nu klar, nu njuter vi bara av varandra i soffan den stunden vi har kvar tillsammans den här veckan.
Det var planerat sen en tid att jag egentligen skulle till Vackra Dalarna i helgen, men jag kom av mig. Helt och hållet! I stället ska jag ta en helg till att njuta av solen. Om den nu behagar att visa sig. Jag kommer inte planera något alls. Jo Nizzan har erbjudit mig att ta en tur med cabben vid sol. Jag hoppas han föreslår Vaxholm och glarre! Jag håller tummarna för det!
Apropå Glarre åt jag årets första glass igår. Vi satt utanför ICA som två raggare och slickade på varsin glass lilleman och jag. Jag provade Magnums nya lilla glassrulle. Vaniljglassrulle med colasås i och choklad och nötter runtikring. Det var också sista gången. Den var alldeles för sliskigför min smak. Den får 1 S av fem möjliga!

Inga kommentarer: