onsdag 23 mars 2011

Wish me luck!

Återigen ber jag er bloggläsare att hålla tummarna. Sist med Mallorcaresanvinsten gick det ju inte så bra men om vi verkligen gör detta tillsammans idag så kanske det går vägen. Nu är det ju så här att Lagen om all jävlighets egen Murphy har flyttade över till mig via en vän vid ett möte häromsistens. Jag har haft enorm otur samtidigt som jag har jäkla bra flyt i vissa saker så jag vill inte gnälla om det men ändå. Nu är det bland annat så här att jag har lånat en bil av en god vän och under samma helg som jag drog på mig en parkeringsböter på den bilen så tappade jag även den bilens nyckel. Ja! Det gjorde jag och på helt eget bevåg! OCH Murphys då givetvis. I vilket fall som helst så har jag efterlyst den och misstänker att jag eventuellt tappade den inne på Scorett i Täby Centrum. Jag har ringt dit och nu hade de fått in en nyckel av samma sort som jag tappat!! Jag är på väg att bege mig dit för att se om lyckan är gjord! Så håll nu tummarna på att det är samma nyckel!

Jag ska samtidigt passa på att få lite annat gjort medan jag ändå är på plats. Täby C är stor och mitt bästa centrum att flanera i.
Jag ska dock hålla hårt i mina slantar så jag har något att unna mig i London när vi åker dit. Jag har bestämt mig för att passa på att köpa mer make up från ID Bare minerals och ett par Converse i London. Sådant som jag vet kostar betydligt mindre där än här. Så nu behöver jag inte mer onödiga utgifter (som ex EGNA p-böter) så kanske jag slipper sitta vid PAddington och tigga!

Nu ska jag bege mig. 

HEJ!

Inga kommentarer: