onsdag 30 mars 2011

Vilken strålande dag vi haft!

Vi har fått massa gjort idag. Bland annat har vi stått på torget o ätit glass o samtidit samlat på oss lite fräknar. M har mina fräknargener verkar det som för det börjar dyka upp en del i små klungor på hans näsa o kinder. Jag blev så stolt och Hoppas han kommer gilla sina lika mycket som Jag gillar mina. Vi har hämtat en Londonguide på resebyrån som Jag tänkte studera ikväll o så har vi hunnit baka schackrutor till fröknarna på dagis. De är roliga att baka men ingen av oss gillar dem så Vi smörar till oss några poäng på dagis i stället. Nu bolibomPa o kvällsmys!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det taktik det där? Att baka sånt du inte gillar...dvs inte överbelasta lilla maggen?? :)

Hjärtemammas sa...

Ja faktiskt! Det är ett hett tips! Baka sånt som är roligt men inte är så gott att äta så blir någon annan glad för lite hembakt!
:)