onsdag 21 april 2010

Älskling kom och lägg dig igen


Jag och min älskling åtnjuter en frukost i brasans sken. I alla fall i min fantasi. Fantasi är bra! I verkligheten sitter jag i mott utnötta soffhörn och äter fil i DATORNS sken. UTAN min älskling som jag faktiskt inte har. ÄNNU!
Jag ska strax iväg på ett litet möte! Det blir vårmingel den 10 Maj med modevisning, lotterier och mat på FOlkets Hus i Norrtälje. Biljetter finns att köpa på SMåglin såklart bla. Vi är ett 20-tal företag som ska mingla oss lite och försöka göra så fin PR som möjligt för just vårt företag!
Jag tycker alla som kan ska försöka få tag i en biljett. SÅ kan vi kramas på plats. Det är ett förberedande möte inför detta jag ska på idag! Så är det.

Måste skynda mig nu! Hinner inte med extra morgonmys med min hunk nu, måste faktiskt kila. Alltså fasiken, vad superheta hunkälsklingar kan vara klänginga ibland *suck*

Inga kommentarer: