onsdag 28 april 2010

Besökisch

Jag har min moster och min mamma här. Hela familjen alltså nästan. Bara lillkusse och söstra mi som saknas.
Vi tog en svängisch förbi Täbban idag som jag planerat att min lediga onsdag skulle gå till. Det finns mkt att kika på men jag kom inte hem med överdrivet mycket. Ett linne från Gina och trosor från Change fick räcka.
M är speedad. Han är fortfarande vaken. Det har varit mkt intryck med nytt språkför honom idag. Han har redan lärt sig små ord på holländksa eftersom det är ju det som dominerat idag.
Jag är trött i mina fossingar och i mina ben då vi gått gått och gått. Vi tog även en långprompa i Norrtälje stadskärna för en mindre sightseeing. Jag ligger nu med fötterna uppe och ska strax luta huvudet tillbaka med en god bok. Jag ville bara uppmärksamma er på att jag andas. Alltså lever jag!

Hur har er dag varit? något spännane som hänt?

Inga kommentarer: