söndag 25 april 2010

Om du tjatar så

MQ är min nya bästaste butik och nu är den ännu mer min bästaste när Hunken Joel är med i gemet.
Vi är åter i Norrtälje nu efter en halv underbar helg i Sala. min kära Karlsson lät oss sova hemma hos dem, även om hennes minsta var lite bekymrad över att ha oss där. 5-åringen frågade " Jag kan faktiskt inte förstå varför ni måste sova hemma hos oss. Har ni inga sängar hemma?" Love..

Jag satt ute på altanen i stort sett hela gårdagen och solade. DET kallar jag faktiskt semester. Barnen hoppade studsmatta och karlen i huset snickrade. Jag behövde bara läsa de senaste inredningsitdningarna, dricka kaffe och sola. Inget konstigt alls!

Dagen kommer bestå av piffing av min balkong och lite plock här hemma. Välkomna att besöka!

3 kommentarer:

118 118 sa...

skulle vara trevligt med en fika senare i eftermiddag./eniro

Hjärtemammas sa...

Ja kom du! :)

MAMMA sa...

O LA LA