fredag 30 april 2010

Ändrade planer


Jag är något rastlös faktiskt. Jag tycker saker och ting har gått alldeles för lugnt till den sista tiden.

De sista dagarna har varit fantastiska. Moster från Holland och mamma var här en sväng och hälsade på. Vi har så himla kul tillsammans. Släktskapet är så tydligt. Underbart! Jag blir så stolt. Det var bara lillan som fattades!

Idag var det tänkt att jag tillsammans med Helle skulle ta en powerwalk runt Kungsholmen och sedan kolla en brasa i Rålis. Planerna belv ändrade så nu har jag inte några planer alls för ikväll. Jag kommer säkert på något!

Två koppar kaffe är i alla fall idag inplanerade. En klockan nio och en klockan två! Det är ju alltid något!

I MORGON DÄREMOT! Då ska jag, Dottelidott, Nizzan och Filur åka Eckerölinjen över dagen. Vi tänkte sola oss på soldäck om solen behagar stanna framme och vi har bokat bord i A la carten. Det kommer bli superfint det. Vi kommer förbereda med ostplanka och lite vin till vi kommer hem för att gå loss på det innan Teatern kallar. Mums! Nu är det alltså slut på tråkiga hemmakvällar i mitt soffhörn som snart är nernött till stommen!
Jag ska passa på att kika lite i Taxfreen också såklart. Jag har en väldigt seg vän som ska kolla parfymer till superpris åt mig, så jag får ta saken i egna händer ;) Pure från DKNY. Årets Jag-doft. Dofta på den får ni se. Den passar mig perfekt!

Nu dusch och puss på M.

Grattis på Valborg vänner, eller vad säger man!?

1 kommentar:

colourful sa...

Man säger..ha en skön vår nu, och härliga MAJ välkommen..
Kramar om..♥