lördag 3 april 2010

Oj jag glömde nästan!


Jag har ju berättat att Eniro är nere i Jordanien och jobbar med Kimi Räikkönen och rally. TROR ni inte att han fixat Kimis autograf till M på en rallykeps?! Jodå, det har han. Kimi är M:s stora idol. Han pratar alltid om att han en dag ska köra lika bra som Räikkönen. M har ju fått sitt pappas intresse i bilar och tävlingar och ända sedan han började titta på teve har han med pappa följt de flesta F1 loppen. Han vet namnet på de stora förarna och vilka bilar de kör, vem som har pole position och vem som tog hem förra årets Grand Prix. Allt sånt som jag inte har något intresse i, så detta blir en rolig överraskning för honom. Säkert fattar han inte hela grejen att det är stort att ha kimis autograf men när han blir äldre kommer han vara stolt. Det lovar jag!


TACK 118118, du är sannerligen en pärla! KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

god morgon,hoppas att du har det bra?Tack själv för att jag fick ett helt blogginlägg i kred. :)
oh vad skönt med dator igen efter att ha varit utan i femdagar.
/take care...

Hjärtemammas sa...

Klart du får cred Emilio ;) när duf örtjänar det!! När kommer du hem??