torsdag 15 april 2010

Big business

Shit vad mycket shit man har som ligger och skräpar i vråer som man lätt glömmer att man har. Nyss hittade jag i linneskåpet och fann en stor plastsäck med koppar! Alltså saker i koppar! jag gjorde mitt livs sämsta affär för ett par år sedan då jag köpte den säcken för en femhunka på blocket I HOPP om att kunna sälja grejerna vidare och tjäna storkovan. Ah Tjena! Så blev det inte. Istället tar jag ett kort på skiten och lägger ut ett bud på fyrahundra för hela skiten och hoppas på napp! Jag har inte mage att slänga grejerna. Igår rensade vi garderoberna och två sopsäckar dynga slängde vi faktiskt. En hel del ska jag ge bort. Måste göra utrymme för en ny garderob nu! Nytt nytt nytt. Svarta jeansleggings står på listan idag! Jag tror nog jag ska försöka tjata ut mamma på en prompa också. Känner jag henne rätt kommer hon glida bredvid mig i sin blankpolerade röda beetle, nervevade rutor, nyaste solglasögonen på och vifta med sina guldprydda fingrar och på bästa dialekt hejja på. Ja glöm inte mobilen och kaffet. Så där har vi en riktigt underbar mormor.

Nu är det kaffe på agendan och frulle! Gott! Jag önskar mig en laxmacka!

2 kommentarer:

mamma sa...

Ha ha skrattar mig fördärvat !Du är ju bara så rolig Sarah puss på dig.Hädanefter skulle det vara trevligt med en välstädat garderob.

colourful sa...

Ja jag håller med din Mamma, var får du allt ifrån, log STORT när jag läste...
Tror jag ska låna din Mamma så jag får rensat oxå..
Kram på dig