måndag 5 april 2010

En helgdag till.

Nu börjar det nästan bli lite långtråkigt. Det är ju stängt nästan överallt. Norrtälje stad har varit stängd i flera dagar nu. Tråkigt. Jag har haft mina funderingar faktiskt på att kanske åka in till stan och se Avatar i 3D. Jag kanske kan locka med mig något att följa. Jag och målis har ifs pratat om att titta tillsammans men vi får se.

Jag är vaken sedan en timme tillbaka. Jag vaknade vid sex och har haft lite tankar på att gå upp och städa lite. Det är för tidigt vet jag att dammsuga dock. Kanske ska jag stryka lite kläder? Jag har lite slingor att lägga i håret också.

Jag hade en konstig dröm inatt. Jag drömde att jag skulle gifta mig. Men det var så märkligt, jag var tvungen att ha en tovad klänning på mig och ett par vandrarkängor. Jag var så ledsen att jag satt och grät igenom hela ceremonin. Dessutom var det ett dubbelbröllop med ett par jag tycker lite mindre om. Fruktansvärt. Jag har inte haft några högre krav annars när det gäller mitt eget bröllop, men vandrarkängor. Fy fan.

Jag undrar vad det är men av någon anledning så hag jag tänkt bröllop den sista tiden mer frekvent. Inte bara frekvent heller utan mest hela tiden. Varför är det så? Går det att tyda dagdrömmar också? Jag har ju ingen speciell just nu som jag känner att jag verkligen vill gifta mig med. Jake gyllenhaal och jag skulle ifs passa rätt bra ihop tror jag.

Nu bojkottar jag min säng. Jag går ut på en promenad istället. Det kan man väl göra så här dags?
Dagen kommer spenderas annars med Lottenli och familj. Ev Målis med lillkille också! Trevligt!

Inga kommentarer: