söndag 4 april 2010

Dumpa honom, han vill faktiskt inte ha dig.


Minns ni om att jag skrev för ett tag sedan att jag läste boken? Jag köpte nya Amelia idag och fick filmen "Dumpa honom" med tidningen. Jag har precis tittat klart och är faktiskt glatt överraskad. Jag är något skeptisk mot dessa gratisfilmer man får med tidningen men denna var skitkul. Jag skrattade här i min ensamhet, och ni som känner mig som den känslomänniska jag är vet också att efter jag skrattat som en galning kan jag grina sekunden efter. JAg brukar inte tycka om att grina till filmer men detta var helt okej.

I korta drag handlar alltså filmen, precis liksom boken, om män osm inte hör av sig eller bara höra av sig när de är berusade och om alla de bortförklaringarna de har när de inte hört av sig. En kille osm VILL vara med dig hör av sig och ser till att träffa dig hur lite tid han än har. Så är det.

Massa roliga skådisar var med i filmen, Aniston, Ben Affleck och Drew Barrymore och toksnygga Scarlett Johanson. Helt klart värd att se. 4 M av 5 möjliga.

Idag är jag hög på grönt te. Grönt te innehåller ju som bekant massa bra och starka antioxidanter. Super! Det hjälper även till att öka fettförbränningen och att öka uthålligheten. toppen!

Nu har jag tvättstugan och ska strax krama om M och Pappi inför avförd mot Hälsningland i morgon. Pappi fyller hela asmånga år idag och han ska faktiskt få en födelsedagskram också. Jag är extra generös idag!

Må väl vänner och duvungar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

"En kille som VILL vara med dig hör av sig och ser till att träffa dig hur lite tid han än har. Så är det."

TACK!!

Hjärtemammas sa...

Okej Varsågod! Antingen är detta en pik direkt till mig eller så har jag lyckats sätta ord på det du känner!
Vem är anonym i detta fall?

Anonym sa...

Hej Hjärtemamma!
Jag snubblade in på din blogg utav en slump och gillar den :)
Ingen pik till dig alls utan det är så rätt det du skriver att en kille som inte hör av sig eller inte viker tid till att ses och annat går före är inte intresserad av att träffas och har inte den rätta viljan.

Hjärtemammas sa...

Ah okej, va bra att du gillar bloggen! Vlkommen tillbaka igen!!

S