torsdag 1 april 2010

Väntar.


På att målisen ska lämna barn inne i stan och sedan komma förbi här och hämta upp mig. jag tänkte jag skulle tända en brasa när vi väl är där hemma sen får vi se om det bjuds på någon fin skärtorsdagsmiddag. Om det inte är så, kan jag lika gärna tänka mig att beställa hem en finfin sushi till kvällen. Mmm det var länge sedan, hoppas han inte planerat något annat än chirre och nödraketer! ha ha

Jag har arbetat och jag har inhandlat lite påskpresenter. Varför har det blivit så att det ska ges presenter även på påsken? Jag hakar på alla andra jag. Dock har jag ju en liten fördel med butiken så det blev lite småplock till M från den. En godisskål med dödskallar och ett glas med dödskallar. Dödskallar är farligt och tufft nu må ni tro!
Det har regnat massor idag och jag är glad! Glad att det fan inte är snö i alla fall! Jag struttar som fasiken fram på samma stövlar som jag, bara för ett par veckor sedan, knappt kunde röra mig i för att de är alldeles blanka under. Struttin struttin alltså!
Min bästa finaste mialicious lurade sina barn idag om att de uppfunnit en flygande jordgubbe i Brasilien. Jag tyckte det var ett gulligt skämt!


M berättade att på dagis kom det rosa mjölk ur paketet vid mellis. Också rätt fyndigt faktiskt!
P. Astorn, jag såg dig allt i finbilen. Kul att du minns var jag arbetar! Glad påsk på dig!

Ni andra, vi hörs i morgon. Borsta tänderna ordentligt om ni nallar ur äggen! Jag ska bortsa gaddarna för jag ska försöka knycka några pussar i påsk! wish me luck då!!

1 kommentar:

colourful sa...

Ok då...
Lycka till med dina knyckta pussar..
kram