måndag 19 april 2010


Det blev ett jädrans massa bloggande igår och sen, ingenting idag. Jag tänkte att jag måste ju föregå med gott exempel som bloggare och bör väl slänga upp ett litet inlägg idag med!

Dagen har varit minst lika toppen idag som igår. Jag har suttit på min nya soffa på balkonen och försökt sola benen. Det har väl gått sådär. När solen sedan gick i moln gick jag faktiskt ner till solariet med Knilla för att få lite värme. Nu för tiden är ju solarierna så jäkla bra så man bara behöve rligga max 12 minuter. Inte som förr då man låg en halvtimma och hade det riktigt varmt och mysigt. Jag har blivit rätt frussen på sista tiden så jag hade behövt lite värme!


Kvällen då har jag spenderat hos Dottie då jag blev bjuden på en hel del skratt och även lite kaffe :) Vi tittade på en så sjukt kul sida med bilder och klipp på fulla människor. Kolla HÄR! Vi skrattade båda så tårarna sprutade och tills vi fick ont i magen. Då kramades vi och sa hej och godnatt!


Nu ligger jag gott i min säng och tankarna far. jag ska försöka fösa undan dem så jag kan få sova någon gång.

Sov gott ni vänner och andra!

Kram

Inga kommentarer: