fredag 16 april 2010

Helt slut.


Man blir rätt trött av att sitta och vara snygg en hel dag tillsammans med ett ännu snyggare sällis. Vackra Helle kom ju som bestämt till mig idag och vi har bara suttit och vilat ögonen på varandra och i de magasin som hon så överaskat (inte) hade med sig. Vi diskuterade som vanligt nagellacksnyanser, inredning och silikonbröst. I stora drag. Shit alltså jag är helt färdig! Ytligt värre jag vet? ;)

Ährå vi hade faktiskt det lite mer givande än så. Heller inspirerar alltid mig i alla ärenden. Hon är så jäkla bra! Överallt, närsom helst. Älskar!

Vi satt en bra stund i med kaffet i solen och vi fick båda duktigt med färg. Jag vill göra en Ronja Rövardotter och köra ett riktigt vårskrik från balkongen. Nästan lite Tourettesvarning på den men jag vill. Här kommer jag, Rune Röv liksom! Tillsammans med våren.


M har fått vattkoppor. JO han har ju det. Lilla pyret. Det var dock rätt väntat då han umgåtts med en prickig kusin för ett par veckor sedan och inkubationstiden brukar väl räknas till fjorton dagar cirkus. Pappi hittade en prick i morse innan dagis och sedan vid hämtning, ca fem till på magen och på pungen. Samtidigt får vi vara glada att han får det nu när han är liten. Vi får hoppas att prickarna inte blir så många och inte så kliiga. Usch man önskar som förälder att man får ta det onda från barnen så de får må bra. En annan är ju som en jäkla kackerlacka, står pall för nästan vad som helst. Jag ska krama å gosa på lilleman hela helgen och hoppas det blir lättare för honom!

Jag hade vattkoppor som liten och hade bara tre stycken om jag inte minns fel av mammas historier. Jag har två ärr i ansiktet kvar av dem. Ett på överläppen och ett mitt mellan ögonbrynen!


Vidare annars så känns annat inte så viktigt än att mitt barn blir friskt. MEN en vän fyller år idag, så grattis till dig Dalakarlen. Gammal som gatan kan med vara charmigt. Bevisligen!
Congrats alltså! *fanfar*


Ni andra, ha en fin fredagskväll. Jag kikar på Talang faktiskt. Det heter väl så, det med Bert och Perelli! Perelli är bra snygg hon. Inte lika som Helle men ändå. Y

Inga kommentarer: