fredag 9 april 2010

Gnistfattig

Jag har varit lite halvseg sedan igår. Jag har inte någon direkt lust till att blogga. Lite saker har varit turbulent här hemma och jag tänker på massa saker som jag egentligen borde lägga bakom mig. Som stör mitt go just nu. Jag har nog gått för fort fram när det gäller känslor och det har nu slagit tillbaka på mig :) på sätt och vis. Tror jag.
Jag kommer alltid dock vara av åsikten att om man tycker om någon så talar man om det för personen i fråga. Eller i alal fall låter personen på något sätt få veta. Oavsett relation man har till den andra. Hur ska den andra annars veta?

Jag räknar med att vara på fötter igen senast på söndag. M är hemma och jag blev genast lyckligare.
Jag har mått mitt delmål i motions och hälsosyfte och det har jag firat med att handla mig något riktigt fint! Jag är fortfarande taggad!

Vi hörs och ses, inte nu bara. Jag behöver tankero!

Trevlig helg..

3 kommentarer:

Hjärtemammas sa...

Din kommentar P.Astorn försvann men jag lovar att hålla på AIK på söndag. Promise :)

118 118 sa...

hej hjärtemamma hoppas att du får en underbar helg med M.
många kramar.

colourful sa...

Man får vara lite halvseg och eländig ibland, kan inte ligga på topp för evigt..
Kram och hoppas på en uppryckning..
Pöss..