lördag 3 april 2010

Glad Påsk

Så, där kom min officiella påskhälsning. Ät nu massa godis men glöm som sagt inte tänderna. Jag tänker äta påskmat men faktiskt ska jag hoppa över mitt godis! Först hade jag tänkt bjuda kunderna idag på påskkarameller men jag står faktiskt över då jag misstänker att jag kommer ha svårt att låta bli att äta själv. Visst det är en service grej att bjuda på påskgodis men jag ger dem min förstaklassiska service istället! De får hålla till godo helt enkelt.
Jag börjar tio så jag ska slänga mig i duschen strax. Jag kom nyss hem faktiskt. Jag tog mig en långpromenad igår som sedan slutade hos Örnen efter ett kort stop på butiken Hemmakväll. Jag hyrde Soraya M. för oss att se. En film baserad på en sann händelse då en kvinna i Iran blev stenad till döds efter att hennes man hittat på en historia om att hon varit otrogen då hon inte ville ge honom skillsmässan han bad om. Lång story, fruktansvärd dock.
Efter lite prat om ditten och datten och allt annat viktigt värdsligt somnade jag i soffan. Gott!
Jag har packat ner gåkläderna för en skön långprompa i finvädret direkt efter jobbet. Jag är taggd, jag är laddad!

Ha en finfin dag alla!!

Inga kommentarer: